Kto udzieli Ci poparcia?

Start i konkurowanie o względy wyborców to projekt jak każdy inny. Na samym początku, jeszcze zanim ogłosisz swój start w wyborach, warto zrobić plan działań.

W planie powinny znaleźć się wszystkie etapy działań marketingowych – od czasu, kiedy zdecydujesz się na start do zgłoszenia kandydatury a potem do dnia wyborów.
Warto zwrócić uwagę na kilka ważnych etapów, które będą związane z kalendarzem wyborczym.

Jednym z bardziej sprawdzonych sposobów zwrócenia na siebie uwagi i zwiększenia wiarygodności kandydata jest poparcie, jakie kandydat uzyskuje od znanych ludzi.
W przykładzie, który pokazuję poniżej w wyborach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych Hillary Clinton, kandydatka Demokratów otrzymała wsparcie Pierwszej Damy. Ta popularna żona prezydenta USA Michelle Obama swoją obecnością uwiarygadniała w czasie eventu wyborczego postać Hillary.

Autorytet popiera kandydata

ZOBACZ więcej na temat kampanii wyborczych:

Audiobook „Co wyborcy zyskają gdy wygrasz wybory” – 2,99 zł

Audiobook WYGRAJ WYBORY – 29 zł

CD pack KAMPANIA WYBORCZA – CD audio – 59 zł

Dwa e-booki WWW-WYBORY i JAK WYGRAĆ WYBORY? – 39 zł

Kampania wyborcza Baracka Obamy – kampania wyborcza w Internecie – 29 zł

Książka „Jak wygrać wybory?” – 39 zł

Jak wygrać wybory? – czytaj na Kindle 6,15$

 

Zdobądź zaproszenie  – Konferencja WYBORY LOKALNE  i zyskaj BONUS 500 zł na materiały wyborcze

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s