Jak angażować wyborców kiedy nie ma kampanii

Ciekawy przypadek – sprawa Smoleńska, a właściwie temat wypadku samolotu z rządową delegacją na pokładzie. Opisywany case dotyczy działań prezydenta Łomży, który zorganizował pokaz filmu „Smoleńsk” i zaprosił na niego gości. Oprócz tzw. Vipów na film mogli przyjść też zwykli obywatele miasta, którzy wejściówki mogli odbierać w urzędzie miasta.

Sprawa jest o tyle ciekawa, że finansowanie pokazu odbyło się z pieniędzy od sponsorów (firm prywatnych) oraz dwóch spółek miejskich. Tematem zainteresowały się media lokalne a nawet ogólnopolskie. W internecie rozgorzała dyskusja o tym jak szybko bilety się rozeszły – pojawiły się głosy, że więcej osób chciałoby zobaczyć ten film za darmo.

Piszę o tym przypadku, bo on znakomicie pokazuje wyczucie kontaktu z wyborcami. Bez względu na przekonania i wiarę w zamach czy wypadek samolotu z prezydentem na pokładzie, to samo zorganizowanie pokazu w połowie kadencji samorządowej można uznać za ciekawy zabieg, który z pewnością zwolennikom prezydenta Łomży (z PiS) dał na pewno wiele pozytywnych emocji, a przecież o emocje chodzi w polityce. Wygrywają ci, którzy potrafią przekonać do siebie jak największą ilość zwolenników.

Jeśli chcesz przeczytać więcej o akcji zorganizowanej w Łomży i chcesz zobaczyć na przykładzie jak angażować wyborców kiedy nie ma kampanii wyborczej

Jacek Babiel

.

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj także:
debata prezydencka
jak Barack Obama wygrał wybory i został prezydentem USA?
jak wykorzystać telefon komórkowy w kampanii wyborczej?

ZOBACZ więcej na temat kampanii wyborczych:

Audiobook „Co wyborcy zyskają gdy wygrasz wybory” – 2,99 zł

Audiobook WYGRAJ WYBORY – 29 zł

CD pack KAMPANIA WYBORCZA – CD audio – 59 zł

Dwa e-booki WWW-WYBORY i JAK WYGRAĆ WYBORY? – 39 zł

Kampania wyborcza Baracka Obamy – kampania wyborcza w Internecie – 29 zł

Książka „Jak wygrać wybory?” – 39 zł

Jak wygrać wybory? – czytaj na Kindle 6,15$

 

Zdobądź zaproszenie  – Konferencja WYBORY LOKALNE  i zyskaj BONUS 500 zł na materiały wyborcze

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s